Afgelast - ACP-HEREMANS PRINTING open meeting met jeugd 08 08 2020

• Posted on: 28 July 2020

Atletiekclub Pajottenland moet met spijt in het hart meedelen dat de Heremans Printing OMJ van zaterdag 8 augustus wordt afgelast.

Uiteraard hadden we liever de wedstrijd laten doorgaan.  De voorbije tijd hebben we verschillende scenario’s bestudeerd, maar mede door de beslissingen genomen door de veiligheidsraad van 27 07 vrezen we dat we niet te allen tijde de veiligheid/gezondheid kunnen garanderen. Bovendien loopt de besmettingsgraad verder op.

Het is zeer jammer voor alle atleten die zich deze zomer soms tegen beter weten in aan het voorbereiden zijn en de kracht en motivatie  moeten blijven vinden om hun trainingen verder af te werken. Het is voor hen dat we tot het laatste geprobeerd hebben om de meeting toch te laten doorgaan.

We danken iedereen voor zijn belangstelling of inschrijving  voor onze meeting. Wie reeds betaald had om deel te nemen wordt terugbetaald. Speciale dank voor de vrijwilligers die tot nu toe hun schouders gezet hebben om onze meeting mogelijk te maken.

We hopen jullie volgend jaar weer te mogen ontmoeten.

ACP.