Trainingsuren vanaf 1 juli 2020

• Posted on: 29 June 2020
  • By: Anonymous (niet gecontroleerd)

Beste atleet,

Beste ouder,

Vanaf 1 juli versoepelen de regels van de nationale veiligheidsraad licht. Trainingsbubbels mogen uitgebreid worden naar 50.

Dit is goed nieuws.

In de kern Galmaarden blijven de bestaande afspraken gelden.

Voor wie traint in Gooik gaan we naar 2 trainingsmomenten voor iedereen.

Multimove en Kangoeroe’s  zijn welkom op  onze oude trainingslocatie aan de Houteman. Atleten vanaf Benjamin op de piste aan de site Koornmolen.

Het uurschema werd omwille van de regel van 50 fel gewijzigd en kan je in bijlage vinden. Dit schema gaat in vanaf aanstaande woensdag 1 juli.

Dit trainingsschema houden we vermoedelijk aan tot eind augustus. Het schema kan je openen via deze link.

We wijzen er graag op dat de hygiënemaatregelen nog steeds van toepassing blijven.

Daarnaast vestigen we er  graag de aandacht op dat de kleedkamers en douches omwille van kans op legionellabesmetting momenteel nog gesloten zijn.

Noteer ook dat we op zaterdag 8 augustus een meeting organiseren op de piste aan de Koornmolen. Dit is vanaf  Benjamin (2012 en ouder).  Uurschema vind je op onze website. Omwille van corona zijn we verplicht om te werken met voorinschrijvingen. Deze module zal pas ten vroegste ter beschikking zijn vanaf  13 juli.

Blijf gezond en geniet van een welverdiende vakantie.

Met sportieve groeten,

Het bestuur van ACP.