ACP op de Adecco Brussels Ekiden

• Posted on: 15 October 2017

3 ACP-ploegen stonden vandaag aan de start van de Ekiden in Brussel. Een zeer warm herfstzonnetje, een niet te onderschatten parcours en 15000 deelnemers dat was de Ekiden dit jaar! Ons mannen-team: Jeroen M., Stijn, Robbe, Jonas, Lode en Wouter S. stonden juist niet op het podium maar werden toch mooi 4de en liepen hun marathon in 2u22. Ons mixed-team: Joris, Wouter VDH, Marlies, Pieter, Jeroen D. en Annelies eindigden 6des in hun categorie in een tijd van 2u47. En ons vrouwen-team: Evi, Anja, Laurien, Karlien, Sofie en Evelien liepen met 3u45 ruim 5min sneller dan hun eerste wedstrijd in Oetingen een maand geleden! Ook dank aan onze supporters: Nele, Amber, Jannes, Tibbe, de ouders en zus van Jonas, de oma van Wouter!